Klanten: leidende bedrijven in B2B

DutchmarQ is trots om diverse kennisleiders in B2B ICT/ High Tech, Professional Services & Energie/ Duurzaamheid tot haar opdrachtgevers te mogen rekenen:
















 


 

 

 

Quotes:

“DutchmarQ combineert op effectieve wijze denken èn doen in B2B marketing & sales. Dat heeft geresulteerd in een heldere commerciële strategie voor Tytho en effectieve vertaalslag naar online en offline lead generatie.”

Peter Nolta, Managing Partner at Tytho

 

 


“I contacted Paul on basis of the content I found on the DutchmarQ website. Personally I was a novice at the time in the area of B2B online marketing and our management board was particularly skeptic about its potential for DSV. During an introductory presentation we got the ‘go ahead’ for the Online Leads Generation project and after an intensive 1-day workshop our entire management team was convinced this was the way to go. Paul is an excellent strategy consultant that can make a very convincing case for B2B online marketing at board level and effectively guide a project team through the implementation.”

Thomas van Vliet, Marketing Director DSV

 
Thomas van Vliet

 


“Paul heeft naar tevredenheid onze marketingstrategiesessie begeleid. Wij kijken terug op een prettig doorlopen proces, vanaf de start met inventariserende gesprekken in klein comité tot en met de strategiesessie met alle medewerkers. Door de strategiesessie is het marketingplan aangescherpt, zijn de benodigde vervolgstappen geformuleerd en is het team enthousiast van start gegaan.”

Richard Swinkels, directeur Van Aarle De Laat

 

 


“Paul is een open, inhoudelijk zeer sterke en ervaren marketing professional. Ik heb Paul bij Seats2Meet leren kennen waar we direct goede discussies hadden over social, business en marketing strategie: de inhoudelijke drijfveren van Paul. Toen ik als Uitgever Business Media aan de slag ben gegaan bij IDG heb ik Paul gevraagd om mee te denken over het “shapen” van de IDG propositie, het sales team en collateral samen met sales & Business Development. Daarnaast heeft Paul een rol gespeeld vanuit zijn social business expertise om mogelijke business partners aan te haken bij het www.cioofthefuture.nl programma. Dit allemaal tot grote tevredenheid.”

Maringo Vlijter, Uitgever Business Media, IDG

 


“In de periode 2006/2007 hebben we intensief met elkaar samengewerkt in een tweetal Marketing & Communicatie Campaign Trajecten. Dit waren de Transformation Campaign en de Demand Generation campaign. Ik heb je daarbij leren kennen als een gedreven en doortastende vent met een hoge dosis aan doorzettingsvermogen. Deze drie fraaie eigenschappen waren de sleutel tot welslagen van deze campagnes. Verder wist je diverse collega’s in complexe marketingprojecten ermee te mobiliseren en stimuleren. Ik heb je ervaren als een aimabel mens en een professionele collega waarmee het goed toeven was!”

Gijs De Vries, Advisory Leader, Ernst & Young Advisory

 


“Goede speed, veel informatie en relevante informatie direct gerelateerd naar de praktijk. Ook al moest hij zijn stof in twee uur doen. Hij ging er met een goede snelheid en genoeg gelegenheid tot vragen stellen door heen. Hij heeft wel zijn presentatie aangepast naar 2 uur wat sommige anderen niet hebben gedaan en die dan in het begin klagen dat het maar twee uur is terwijl ze dat al weten en het niet aanpassen naar de avond studie. Mooie voorbeelden en goed gerelateerd naar waar wij nu mee bezig zijn.”

Deelnemer, Beeckestijn opleiding Customer Centric Selling in B2B

 

 

 

Voor een volledig overzicht van aanbevelingen en referenties op LinkedIn, klik hier