barchart

Programma- en interimmanagement

DutchmarQ helpt graag met het succesvol uitvoeren van jullie moderne salesstrategie & aanpak in B2B via praktisch programmamanagement of interimmanagement.

Daarbij besteden we uiteraard aandacht aan de volgende aspecten:

  • Welke quick wins zijn haalbaar – naast de gewenste resultaten op langere termijn?
  • Jullie doelmarkt: hoe zien de belangrijkste buyer persona’s eruit; naar welke antwoorden zijn zij op zoek en wat zijn hun doelstellingen?
  • Hoe goed sluiten verkoop- en koopproces op elkaar aan?
  • Welke verbeteringen zijn mogelijk in jullie commercieel proces, sales & -marketingteam, tools en content?
  • Hoe kunnen jullie komen tot een betere mix van outbound en inbound sales en marketing?
  • Welke randvoorwaarden moet je slim invullen om moderne sales & marketing duurzaam te laten werken voor jullie business?
  • Hoe leidt (interim) programmamanagement tot blijvende resultaten en overdraagbare inzichten en deliverables?

Een moderne aanpak in B2B Sales door bijvoorbeeld de inzet van content marketing en inbound sales stelt juist ook kennisintensieve B2B bedrijven beter in staat om hun commerciële doelen te behalen. Het voordeel daarvan is dat met relatief beperkte investeringen een hoog effect kan worden bereikt.

Moderne, inbound sales & marketing in B2B is – wanneer slim ontworpen en georganiseerd – vaak veel meer betaalbaar dan incidentele reclames in vakbladen, billboards of via online adverteren. En heeft alles te maken met het aanbieden van relevante content: zinvolle informatie en adviezen voor de juiste persoon, op het juiste moment en in het juiste formaat.

Het opzetten en optimaliseren van een moderne salesaanpak in B2B vergt overzicht, praktisch schakelen en de juiste ervaring. DutchmarQ helpt graag bij het realiseren van meer commerciële impact via programmamanagement of interimmanagement.

 

 

 
Neem contact op om jullie vraag in programmamanagement of interimmanagement te bespreken.