Recensies B2B managementboeken

Management boeken reviews over B2B marketing, sales, business development, online, strategie, marketing automatisering en nieuwe media. Over alles wat werken aan de ‘voorkant’ van organisaties zo boeiend maakt.

Zonder de binnenkant uit het oog te verliezen: vandaar ook de beste boeken over klant psychologie en neuromarketing met toegevoegde waarde in B2B. Geen tijd voor een boek en op zoek naar whitepapers, e-books en video’s over content, commercie en klantpsychologie in B2B? Die vind je hier.

 

Customer Experience in de praktijkB2B Content Marketing - de 7 fundamentenBrainbound Marketing, nieuwe online verkoopstrategieen in b2bWhen digital becomes human
De koopknopBrainfluenceBlauwe BananenThe Advertised Mind
Brainbound MarketingZo werkt aandachtVertrouw mePre-suasion
Verleiden op internet - Aartjan van ErkelGek op gaten - Jos BurgersDe 9+ organisatie - van marketshare naar mindshareKey Marketing Metrics
Gehaktballen met slagroomTribes - Seth GodinGeef nooit korting! Jos BurgersMarketing 3.0 Philip Kotler
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen Michel HoetmerInnocentMarketing is geen reclameCommunities of Practice Etienne Wenger
Calimeromarketing Karen RommeHet einde van winkels? Cor MolenaarUitverkocht Jim StolzeDe wet van snuf Jos Burgers

Brainbound Marketing, nieuwe online verkoopstrategieen in b2b

 

Deze rubriek is bedoeld voor managing directors, commercieel directeuren, salesmanagers, accountmanagers, heads of marketing, marketing project managers, hoofden innovatie en andere professionals met een passie voor nieuwe marketing en sales in B2B.

Ontbreekt een titel? Vraag je recensie hier aan!

Meerdere exemplaren bestellen van het boek Brainbound Marketing, Nieuwe online verkoopstrategieën in B2B? Neem dan contact op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

 

Brainbound Marketing, boek overview