Zo werkt aandacht (interview)

Aandacht wordt wel eens de nieuwe munteenheid van de westerse wereld genoemd. Echte aandacht is steeds moeilijker te krijgen en te geven, zo lijkt het. Naar schatting zo’n 8.000 commerciele boodschappen overspoelen ons dag in dag uit. Ook in B2B nichemarkten is aandacht allesbehalve vanzelfsprekend.

Een schone taak als marketing- en salesprofessionals om daarin op een relevante manier eruit te springen. Hoe: niet zozeer door harder te schreeuwen en aandacht te kopen. Maar door aandacht te verdienen.

Dr Stefan van der Stigchel is associate professor aan de Universiteit Utrecht en schreef het boek ‘Zo werkt aandacht’. In een interview met hem meer aandacht voor aandacht. In ons dagelijks leven, maar ook vanuit onze professie als sales- of marketingmanager of ondernemer.

 
 

 
 

 
 
Meer weten? Lees dan Stefan van der Stigchel’s boek: ‘Zo werkt aandacht’.

zo-werkt-aandacht

...

No comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *