Sales e-training via Studytube

Betere leads en meer rendement in jullie B2B-markt? Volg dan nu de online training van Paul Hassels Mönning via e-learning van Studytube!

Aan het einde van deze training:

  • Weet je hoe je ‘inbound’ marketing & sales intern kunt verkopen
  • Begrijp je hoe je inbound marketing & sales succesvol opzet
  • Kun je de implementatie in jullie organisatie stap-voor-stap uitvoeren
  • Weet je hoe je buyer personas en marketingautomatisering slim inzet
  • Had je gewild dat je eerder aan deze training was begonnen…

 

Wat haal je als salesmanager, accountmanager of marketeer uit deze online training?

Het koopproces in B2B verandert razendsnel. Prospects en klanten beschikken over een tsunami aan informatie en expertise dankzij de stormachtige opkomst van internet en sociale media. Klanten doorlopen hun koopproces daarom steeds meer autonoom, zonder meteen contact te willen met een accountmanager of commercieel directeur. Harder ‘duwen’ via nog meer coldcalling, kopjes koffie of direct mails is daarom zinloos. Inbound marketing & sales biedt een nieuw perspectief, en bewezen kansen op meer commercieel rendement.

Inbound marketing & sales gaat uit van het aantrekken van relevante prospects en het omzetten daarvan in loyale, enthousiaste klanten. Inbound is allereerst een nieuw commercieel perspectief, een andere manier van kijken. Inbound marketing & sales is daarnaast ook gebaat bij een slimmere organisatie, bijvoorbeeld als het gaat om de samenwerking tussen marketing, sales en service. Marketingautomatisering en andere nieuwe technologie stelt B2B bedrijven die inbound marketing & sales echt willen benutten in staat om te komen tot betere controle over het commercieel proces, en meer rendement.

In deze online training laat digitaal strateeg, auteur, blogger en ondernemer Paul Hassels Mönning je zien wat de slimste aanpak is om inbound marketing & sales niet alleen intern te ‘verkopen’ aan je collega’s, maar inbound vooral ook effectief en praktisch handen en voeten te geven. Via praktische voorbeelden, best practices en oefeningen die je direct kunt toepassen.Wil jij in jullie B2B markt prospects en klanten ‘inbound’ aantrekken, enthousiast houden en meer commercieel rendement? Deze training stelt je daartoe in staat en biedt je deze relevante inzichten:

  • Hoe zorg je voor draagvlak voor dit nieuw commercieel perspectief bij je collega’s uit MT of directie?
  • Organisatorische randvoorwaarden, met aandacht voor marketingautomatisering en de inzet van buyer personas.
  • De slimste praktische invulling voor inbound marketing & sales in B2B: van bloggen, social media tot e-mail marketing
  • Relevante best practices, voorbeeld video’s, case studies en illustraties
  • En een manier om jullie eigen business case en inbound marketing & salesplan in business-to-business te maken

Wil je deze training het liefst in-company voor meerdere collega’s organiseren? Neem dan contact op om jullie wensen en de mogelijkheden te bespreken.

Wil je deze opleiding in je eigen tempo lekker op je tablet of MacBook (PC mag ook ;-)) volgen, volg dan de optie hieronder.