Hoofdstuk 3 uit Brainbound Marketing

Het boek Brainbound Marketing, nieuwe online verkoopstrategieën in B2B kwam eind 2013 uit en is voor de meeste B2B spelers nog even actueel (en vaak noodzaak!). Ik schreef het omdat veel B2B bedrijven en hun commercieel directeuren vaak liever een

Lees verder

Account Based Marketing for Dummies

ABM ofwel Account Based Marketing gaat maximaal uit van het bereiken en omzetten tot trouwe klant van specifieke accounts. Het draait als het ware de funnel om. Traditionele sales: it’s all about the numbers ABM biedt een alternatief voor het genereren van

Lees verder

Sales e-training via Studytube

Betere leads en meer rendement in jullie B2B-markt? Volg dan nu de online training van Paul Hassels Mönning via e-learning van Studytube! Aan het einde van deze training: Weet je hoe je ‘inbound’ marketing & sales intern kunt verkopen Begrijp

Lees verder

State of Inbound: editie 2016

In de 2016 editie van HubSpot’s State of Inbound onderzoek hierbij de meest actuele inzichten, prioriteiten en lessen voor Salesmanagers en Commercieel Directeuren in B2B.

Lees verder

Hoe overtuig je je baas over inbound marketing & sales?

Deze template is bedoeld als zetje-in-de-rug bij het maken van een interne presentatie als inbound marketing business case. In powerpoint format dus wijzigbaar naar eigen branche, business en taal. Succes! Enneh, bij vragen of extra inspiratie bij het maken van

Lees verder