Salesforce Einstein: slimmer B2B sales?

Op dezelfde zonnige voorjaarsdag waren salesprofessionals van de Sales Management Associatie bijeen in Noordwijk, en zette Salesforce haar Worldtour tent op in de RAI. Omdat uw verslaggever ook maar 24 uur in een dag heeft en zijn footprint probeert te

Lees verder

Online in B2B: opzij opzij opzij

Snelheid doet ertoe, ook in een business-to-business omgeving. Een eerdere blogpost maakte dat vooral tekstueel duidelijk. Voor diegenen die hier meer over willen weten en vooral visueel ingesteld zijn is onderstaande infographic een mooie aanvulling. 12 case studies van diverse bedrijven en

Lees verder

Haastige spoed is online beter

Ben je online (nog) ongeduldiger dan in een winkel of op kantoor? Je bent niet de enige: steeds meer mensen leggen de online lat steeds hoger als het gaat om snelheid en ‘performance’. Hieronder volgt geen pleidooi voor haast, wel voor

Lees verder

Grand Prix Content Marketing 2016: B2B

Bij de Grand Prix Content Marketing won KPN Zakelijk in de categorie B2B. Uw verslaggever ter plekke vond dit voldoende aanleiding voor een kort interview met B2B juryvoorzitter Albert Jan Huisman. Waarom was KPN Zakelijk cq Zandbeek de terechte winnaar in

Lees verder

Slimmer kilometers maken in Sales

In B2B sales is het motto nog vaak ‘we moeten de baan op, kilometers maken’. In de meeste B2B sectoren is het persoonlijke contact tussen leverancier en klant belangrijk. Het is daarom zaak om te komen tot een zo optimale

Lees verder