“We moeten gewoon zoveel mogelijk blogs nog voor de zomervakantie online zien te krijgen, kwestie van gewoon doen”. Gisteren nog opgetekend uit de mond van een intelligente, algemeen directeur van een serieus, professioneel IT bedrijf. Het lijkt er soms op dat content marketing gezien wordt als een alibi om maar zoveel mogelijk content uit te braken. Dat kan niet de bedoeling zijn, zo vond ook Rand Fiskin van het gerenommeerde SEO-buro MOZ uit de VS. ‘Me caveman’ legt in heel begrijpelijke taal hoe het zit…

Content Marketing faalt

Content Marketing faalt of juist niet

Bron: Why Content Marketing Fails, door Rand Fiskin.

 

Meer weten over content marketing in jullie zakelijke markt? Lees hier verder of leg je specifieke vraag – vertrouwelijk – voor. Je ontvangt altijd binnen 48 uur reactie!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *