Klanten: leidende bedrijven in B2B

Trots is dutchmarq om diverse kennisleiders in B2B ICT/ High Tech, Professional Services & Energie/ Duurzaamheid als opdrachtgevers te mogen helpen. Dutchmarq ondersteunt deze partijen met praktisch programmamanagement en trainingen aan meer commercieel rendement.

Marketing & Sales bekijken we daarbij altijd integraal. Je kunt in onze optiek marketing niet los zien van sales, en vice versa. Inhoudelijk kijken we daarbij vooral naar kansen, quick wins en andere verbetermogelijkheden in Social Selling, content marketing en inbound sales.

Dit zeggen onze (meer dan) tevreden opdrachtgevers zelf:

“Dutchmarq combineert op effectieve wijze denken èn doen in B2B marketing & sales. Dat heeft geresulteerd in een heldere commerciële strategie voor Tytho en effectieve vertaalslag naar online en offline lead generatie.”

“I contacted Paul on basis of the content I found on the dutchmarq website. Personally I was a novice at the time in the area of B2B online marketing and our management board was particularly skeptic about its potential for DSV. During an introductory presentation we got the ‘go ahead’ for the Online Leads Generation project and after an intensive 1-day workshop our entire management team was convinced this was the way to go. Paul is an excellent strategy consultant that can make a very convincing case for B2B online marketing at board level and effectively guide a project team through the implementation.”

“Dutchmarq heeft naar tevredenheid onze marketingstrategiesessie begeleid. Wij kijken terug op een prettig doorlopen proces, vanaf de start met inventariserende gesprekken in klein comité tot en met de strategiesessie met alle medewerkers. Door de strategiesessie is het marketingplan aangescherpt, zijn de benodigde vervolgstappen geformuleerd en is het team enthousiast van start gegaan.”

“Paul is een open, inhoudelijk zeer sterke en ervaren marketing professional. Toen ik als Uitgever Business Media aan de slag ben gegaan bij IDG heb ik Paul gevraagd om mee te denken over het ‘shapen’ van de IDG propositie, het sales team en collateral samen met sales & Business Development. Daarnaast heeft Paul een rol gespeeld vanuit zijn social business expertise om mogelijke business partners aan te haken bij het www.cioofthefuture.nl programma. Allemaal tot grote tevredenheid.”

“In de periode 2006/2007 hebben we intensief met elkaar samengewerkt in een tweetal Marketing & Communicatie Campaign Trajecten. Dit waren de Transformation Campaign en de Demand Generation campaign. Ik heb Paul daarbij leren kennen als een gedreven en doortastende vent met een hoge dosis aan doorzettingsvermogen. Deze drie fraaie eigenschappen waren de sleutel tot welslagen van deze campagnes. Verder wist Paul diverse collega’s in complexe marketingprojecten ermee te mobiliseren en stimuleren. Ik heb Paul ervaren als een aimabel mens en een professionele collega waarmee het goed toeven was!”

“Goede speed, veel informatie en relevante informatie direct gerelateerd naar de praktijk. Ook al moest hij zijn stof in twee uur doen. Paul ging er met een goede snelheid en genoeg gelegenheid tot vragen stellen door heen. Hij heeft wel zijn presentatie aangepast naar 2 uur wat sommige anderen niet hebben gedaan en die dan in het begin klagen dat het maar twee uur is terwijl ze dat al weten en het niet aanpassen naar de avond studie. Mooie voorbeelden en goed gerelateerd naar waar wij nu mee bezig zijn.”

Speakers Academy
DeSpreker.nl