Digital Business Case

Commerciële groeistrategie in B2B

Jullie staan open voor de kansen die de inzet van content en inbound marketing & sales bieden. En willen – uiteraard – die kansen graag eerst ‘smart’ gemaakt zien. In de vorm van bijvoorbeeld een business case, en inventarisatie van de belangrijkste te behalen business voordelen als onderdeel van jullie commerciële groeistrategie in B2B.

Daarnaast willen jullie zicht op de randvoorwaarden en impact die de realisatie van de mix van bestaande persoonlijke aandacht en digital business heeft op de interne organisatie, het benodigde budget en mensen.

DutchmarQ hanteert een beproefde methodiek voor het in kaart brengen van jullie business case en commerciële groeistrategie. Hierbij wordt uitgegaan van ondermeer historische conversiecijfers en kengetallen vanuit jullie branche en concurrenten.

Bij het opstellen van de business case wordt een plan toegespitst op jullie commerciële prioriteiten qua bereik, imago, lead generatie, conversie naar sales of retentie met kansen in up-sell en cross-sell. DutchmarQ begeleidt daarna op maandelijkse basis jullie marketing & salesteam met de realisatie van de business case.

Visit-all-sources-Graph-HubSpot
Speelt jullie website een steeds meer belangrijke rol bij het verkrijgen van meer bezoekers en aanvragen? Of hebben jullie als ambitie geformuleerd om nu wel meer rendement met jullie online kanaal te bereiken? DutchmarQ helpt jullie als kennisleider in jullie IT, Tech of Services markt graag met het inventariseren en verzilveren van de kansen en business case.

Een digital business case als onderdeel van jullie commerciële groeistrategie biedt een prima vertrekpunt voor verbeteringen in bereik, leads en conversie naar sales. Door regelmatig te meten welke kanalen en instrumenten welke bijdrage leveren is tijdige en effectieve bijsturing goed mogelijk.

Meer weten over de kansen met een slimme persoonlijke en digitale commerciële groeistrategie?