Na de BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014 inbound doorbouwen?



BouwKennis jaarbijeenkomst logo

Dit jaar stond de BouwKennis Jaarbijeenkomst in het teken van ‘de stap van outbound naar inbound’. Met bijdragen van Stephan Fellinger, Boudewijn Goedhart en Paul Hassels Mönning. En met Humberto Tan als dagvoorzitter.

Willen jullie als bedrijf in de bouwkolom de kansen van inbound beter (gaan) benutten? Maak dan gebruik van een van de volgende tips voor praktische informatie.

 

Bannier BouwKennis Jaarbijeenkomst

 

 

CTA 10 stappenplan BouwKennis

CTA Brainbound Marketing, boek overview

CTA bestel boek gif

 

Heb je een andere vraag over het praktisch invoeren van inbound marketing & sales in de bouwkolom? Of wil je eerst – geheel vrijblijvend – in een INBOUWD marketing & sales nulmeting laten vaststellen welke kansen, uitdagingen en prioriteiten voor jullie bedrijf van toepassing zijn? Benut dan één van de 10 kosteloze inbound nulmetingen – op werkdagen kun je meestal binnen 24 uur een reactie tegemoet zien. Of bel DutchmarQ op +31 34 34 209 31.

BOVEN

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *