Recensies B2B managementboeken

Management boeken reviews over B2B marketing, sales, business development, online, strategie, marketing automatisering en nieuwe media. Over alles wat werken aan de ‘voorkant’ van organisaties zo boeiend maakt.

Zonder de binnenkant uit het oog te verliezen: vandaar ook de beste boeken over klant psychologie en neuromarketing met toegevoegde waarde in B2B. Geen tijd voor een boek en op zoek naar whitepapers, e-books en video’s over content, commercie en klantpsychologie in B2B? Die vind je hier.

 

Customer Experience in de praktijk B2B Content Marketing - de 7 fundamenten Brainbound Marketing, nieuwe online verkoopstrategieen in b2b When digital becomes human
De koopknop Brainfluence Blauwe Bananen The Advertised Mind
Brainbound Marketing Zo werkt aandacht Vertrouw me Pre-suasion
Verleiden op internet - Aartjan van Erkel Gek op gaten - Jos Burgers De 9+ organisatie - van marketshare naar mindshare Key Marketing Metrics
Gehaktballen met slagroom Tribes - Seth Godin Geef nooit korting! Jos Burgers Marketing 3.0 Philip Kotler
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen Michel Hoetmer Innocent Marketing is geen reclame Communities of Practice Etienne Wenger
Calimeromarketing Karen Romme Het einde van winkels? Cor Molenaar Uitverkocht Jim Stolze De wet van snuf Jos Burgers

Deze rubriek is bedoeld voor collega (interim) marketing directeuren, marketing project managers, hoofden innovatie, sales directeuren en andere professionals met een passie voor nieuwe marketing en sales in B2B.

Ontbreekt een titel? Vraag je recensie hier aan!

Meerdere exemplaren bestellen van het boek Brainbound Marketing, Nieuwe online verkoopstrategieën in B2B? Neem dan contact op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

 

Brainbound Marketing, boek overview